• 1920x300 nybjtp

Vendita calda CJMM3-250 3P 250A AC400V/690V Interruttore di circuitu in casu stampatu MCCB

Descrizzione corta:

  • L'interruttore automaticu in scatula stampata CJMM3 (in seguitu chjamatu interruttore automaticu) hà e caratteristiche di piccula dimensione, alta capacità di interruzione, arcu cortu è antivibrazione. Hè adattatu per e rete di distribuzione di energia cù AC 50Hz, tensione nominale di funziunamentu 400V è corrente nominale di funziunamentu finu à 250A è inferiore. Hè adupratu per distribuisce l'energia elettrica è prutege e linee è l'apparecchiature di putenza da sovraccarichi, cortocircuiti è altri guasti. Pò ancu esse adupratu per commutazioni pocu frequenti in circuiti è avviamenti pocu frequenti di motori. L'interruttore automaticu pò esse installatu verticalmente (vale à dì, installazione verticale) o orizzontalmente (vale à dì, installatu orizzontalmente).
  • Stu pruduttu hè cunforme à IEC60947-2 è GB/T14048.2 "Apparecchiature di cuntrollu è di cummutazione à bassa tensione Parte 2: Interruttori automatichi".

Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Cundizioni di travagliu è d'installazione

  • L'altitudine di u situ d'installazione ùn supera micca i 2000 m.
  • Temperatura di l'aria ambiente;
  • U limite superiore di a temperatura di l'aria ambiente ùn supera micca +40 ° C;
  • A temperatura media di l'aria ambiente di 24 ore ùn supera micca +35 °C;
  • U limite inferiore di a temperatura di l'aria ambiente ùn hè micca inferiore à -5 ° C;
  • Cundizioni atmosferiche:
  • L'umidità relativa di l'atmosfera ùn supera micca u 50% quandu a temperatura massima ambiente hè +40 °C. Pò avè una umidità relativa più alta à temperature più basse. Quandu a temperatura minima media mensile di u mese più piovosu ùn supera micca +25 °C, l'umidità relativa di l'atmosfera ùn supera micca +25 °C. L'umidità relativa massima media hè di 90%, tenendu contu di a cundensazione nantu à a superficia di u pruduttu per via di i cambiamenti di temperatura.
  • Livellu d'inquinamentu: 3

 

 

Categoria di u produttu

  • Sicondu a capacità di rottura di l'interruttore automaticu, hè divisu in: a tipu standard (tipu S); b tipu superiore (tipu H);
  • Sicondu u metudu di cablaggio di l'interruttore automaticu: a. Cablaggio davanti à a scheda; b. Cablaggio daretu à a scheda; c. Tipu plug-in; d. Tipu pull-out;
  • Sicondu u modu di funziunamentu: a. Funziunamentu direttu per maniglia; b. Funziunamentu girandu a maniglia; c. Funziunamentu elettricu;
  • Sicondu u numeru di pali: dui pali; trè pali; quattru pali;
  • Sicondu l'accessori: cuntatti d'allarme, cuntatti ausiliari, sganciatore shunt, sganciatore di minima tensione;

 

 

Dati tecnichi

Classificazione di l'interruttore di circuitu

Modellu Classificazione di u quadru
corrente nominale
In (mA)
Classificatu
attuale
In (A)
Classificatu
travaglià
tensione (V)
Classificatu
Isolamentu
tensione (V)
Classificatu ultimu
cortu circuitu
rumpitura
capacità Icu (kA)
Funziunamentu nominale
cortocircuitu
rumpitura
capacità Ics (kA)
Numeru
of
pali
Flashover
distanza
(mm)
CJMM3-125S 125 16,20,25,32,
40,50,60,80,
100.125
400/415 1000 25 18 3P ≤50
CJMM3-125H 125 35 25 3P
CJMM3-250S 250 100,125,160,
180,200,225,
250
400/690 800 35/10 25/5 2P, 3P, 4P ≤50
CJMM3-250S 250 600 50 35

 

Caratteristiche di l'azione di rottura à tempu inversu di u sganciu di sovracorrente di l'interruttore di distribuzione quandu tutti i poli sò energizzati à u listessu tempu

Pruvà u nome attuale I/In Tempu numinatu Statu di partenza
Accunsentu senza corrente di scattu 1.05 2h (In > 63A), 1h (In ≤ 63A) Statu fretu
Corrente di scattu accunsentita 1.3 2h (In > 63A), 1h (In ≤ 63A) Subitu dopu à a prova di sequenza 1, cuminciate

 

Caratteristiche di l'azione di rottura à tempu inversu di u sganciu di sovracorrente di l'interruttore automaticu per a prutezzione di u mutore quandu tutti i poli sò energizzati à u listessu tempu

Impostazione di a currente Tempu numinatu Statu di partenza Osservazione
1,0 pollici >2 ore Statu fretu
1,2 pollici ≤2 ore Subitu dopu à a prova di sequenza 1, cuminciate
1,5 pollici ≤4 minuti statu fretu 10 ≤ In ≤ 250
≤8 minuti statu fretu 250 ≤ In ≤ 630
7,2 pollici 4s≤T≤10s statu fretu 10 ≤ In ≤ 250
6s≤T≤20s statu fretu 250 ≤ In ≤ 800

E caratteristiche di funziunamentu istantanee di l'interruttore automaticu per a distribuzione sò impostate à 10In ± 20%, è e caratteristiche di funziunamentu istantanee di l'interruttore automaticu per a prutezzione di u mutore sò impostate à 12In ± 20%.

 

CJMM3 MCCB

 

 

A diffarenza trà a serie M1 è a serie M3 MCCB

L'interruttori automatichi in scatula stampata (MCCB) sò cumpunenti impurtanti in i sistemi elettrichi, chì furniscenu prutezzione da sovraccarichi è cortocircuiti. Quandu si tratta di MCCB, a serie M1 è a serie M3 sò duie opzioni populari, ognuna cù e so caratteristiche è capacità. Capisce e differenze trà queste serie pò aiutà l'utilizatori à piglià decisioni infurmate quandu selezziunanu u MCCB chì megliu si adatta à i so bisogni specifichi.

L'MCCB di a serie M1 hè cuncipitu per applicazioni induve e prestazioni standard sò sufficienti. Fornisce una prutezzione affidabile per i circuiti è l'apparecchiature, cù caratteristiche cum'è impostazioni di scattu termicu è magneticu regulabili. Adatta per una varietà di applicazioni industriali è cummerciali, a serie M1 furnisce una prutezzione à bon pattu senza compromettere a qualità è a sicurezza.

L'interruttori automatichi in scatula stampata di a serie M3, invece, sò cuncepiti per risponde à i bisogni di sistemi elettrici più cumplessi è critichi. Offrenu funzioni di prutezzione avanzate, cumprese u rilasciu termicu regulabile è u rilasciu magneticu, è ancu opzioni supplementari per a prutezzione da i guasti à terra è e capacità di cumunicazione. A serie M3 hè ideale per applicazioni chì richiedenu prestazioni è flessibilità migliorate, cum'è grandi impianti industriali è installazioni di infrastrutture critiche.

Una di e principali differenze trà i MCCB di a serie M1 è M3 hè a so prestazione è funzionalità. A serie M1 furnisce una prutezzione affidabile per l'applicazioni standard, mentre chì a serie M3 offre funzioni è opzioni avanzate per ambienti più esigenti. Inoltre, a serie M3 pò avè una capacità di interruzione più alta cà a serie M1 è pò rompe correnti di guasto più elevate.

In riassuntu, a selezzione di l'interruttori automatichi in scatula stampata di e serie M1 è M3 dipende da i requisiti specifichi di u sistema elettricu assuciatu. A serie M1 furnisce una prutezzione à bon pattu per l'applicazioni standard, mentre chì a serie M3 offre caratteristiche è capacità avanzate per installazioni più cumplesse è critiche. Capisce e differenze trà queste serie hè cruciale per selezziunà l'interruttore automaticu in scatula stampata più adattatu per assicurà a sicurezza è l'affidabilità di u vostru sistema elettricu.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu