• 1920x300 nybjtp

Corrente di dispersione micca perdita, prutegge tè è mè è l'altri.

Uinterruttore di circuitu di perdita(dispositivu di prutezzione di perdite) hè un dispositivu di prutezzione elettrica chì pò taglià l'alimentazione elettrica in tempu quandu l'apparecchiatura elettrica falla è impedisce l'occorrenza di scosse elettriche persunale. Uinterruttore di circuitu di corrente residualehè cumpostu principalmente da l'urganizazione interna è da a struttura esterna.

U mecanismu internu hè custituitu da una unità di cuntrollu elettronicu, un dispositivu di messa à terra neutra, un avvolgimentu secundariu, un cuntattu mobile è un cuntattu staticu, ecc.

A struttura esterna hè cumposta da una cunchiglia, un'unità di cuntrollu elettronicu, un dispositivu di trasmissione elettrica è un dispositivu di messa à terra, è hà e caratteristiche di un picculu vulume, un pesu ligeru è una facile installazione. Cumbinata cù u prutettore di perdite, ùn pò micca solu realizà a funzione di prutezzione di u prutettore tutale in a linea, ma ancu realizà a funzione di prutezzione di u circuitu monofase è di l'equipaggiu monofase, è pò ancu esse aduprata per prutege u caricu monofase in ogni circuitu di diramazione.Dispositivu di prutezzione di perditehè un dispusitivu cumpletu di prutezzione elettrica cù u sistema di cuntattu cum'è centru, a coordinazione di u cuntattu è u tempu di funziunamentu cum'è parametri. Pò prutege a sicurità persunale, prutege l'apparecchiature elettriche, prutege u sistema energeticu è a pruprietà naziunale da perdite, è pò taglià rapidamente l'alimentazione elettrica in casu d'accidentu.

Ci sò trè tippi di prutettori di perdite: i prutettori di perdite di Classe I sò capaci di taglià l'alimentazione di u polu pusitivu è negativu cù tensione zero à terra; i prutettori di perdite di Classe II sò capaci di taglià u filu di focu, u filu zero, u filu di terra è altre alimentazione di circuitu arbitrariu; i prutettori di perdite di Classe III sò capaci di taglià l'alimentazione cù a funzione di prutezzione di cortocircuitu. Ogni tipu di prutettore di perdite hà e so funzioni: a Classe I (più cumunamente usata) hè principalmente usata per u cuntattu direttu cù danni da scossa elettrica; a Classe II (più cumunamente usata) hè principalmente usata per u cuntattu indirettu cù danni da scossa elettrica; è a Classe III (moltu cumunamente usata) hè principalmente usata per prevene scintille è archi causati da danni à l'insulazione di l'apparecchiature è di e linee.

/prudutti/

Caratteristic

1. A prutezzione di sovraccaricu è a prutezzione di cortocircuitu ponu esse fatte in un certu intervallu, è a corrente pò esse cuntrullata per mezu di a manopola nantu à u pannellu in un certu intervallu.

2. Hà trè terminali, chì sò cunnessi rispettivamente cù a linea di fase di corrente alternata 220V è a linea di terra di prutezzione (linea N), cusì u prutettore di perdite pò prutege simultaneamente trè linee.

3. U tempu di funziunamentu serà determinatu secondu u tempu specificatu in i regulamenti, è ùn serà micca sviatu da u tempu di funziunamentu per via di fluttuazioni di tensione o allentamentu di u connettore di u cunduttore, è serà un veru prutettore di perdite "sovracorrente micca funziunante".

4. Quandu ci hè un cortu circuitu in una linea, a linea stessa ùn deve micca agisce; si scatta solu quandu ci hè una corrente di difettu in a linea, è s'ellu ci sò più di dui cortu circuiti in a linea, si scatta.

5. Pò esse adupratu indipindentamente cum'è dispusitivu di prutezzione di sicurezza o inseme cù altri circuiti di prutezzione.

 


Data di publicazione: 17 di ferraghju 2023