• 1920x300 nybjtp

Contattore C&J AC, per a vostra scorta di sicurezza.

Struttura di u pruduttu

1, UCuntattore ACadotta un mecanismu elettromagneticu per guidà u circuitu principale, è a separazione è a cumbinazione di i punti di cuntattu principali sò cuntrullati da l'elettromagnetu è u sistema di cuntattu principale.

2. U puntu di cuntattu principale di unCuntattore AChè adupratu per cunnette è disconnette l'alimentazione AC, è pò ancu esse adupratu cum'è circuitu di cunversione.

3. U sistema di cuntattu diCuntattore AChè generalmente cumpostu da dui cuntatti principali è dui cuntatti ausiliari chì sò fissi nantu à a staffa.

4. A bobina di u cuntattore AC hè stallata nantu à u core di ferru, è ci sò fogli isolanti è avvolgimenti intornu à a bobina. L'avvolgimenti sò generalmente 300 ~ 350 m di lunghezza.

5 U sistema di cuntattu diCuntattore AChè cumpostu da dispusitivi di spegnimentu d'arcu, chì ponu esse generalmente divisi in dui tipi: tipu d'isolamentu è tipu senza isolamentu. U tipu d'isolamentu include u dispusitivu di spegnimentu d'arcu d'isolamentu d'aria è a camera di spegnimentu d'arcu dielettricu metallicu, mentre chì u tipu senza isolamentu include u gasu di cunservazione di gasu d'arcu di carbone o u dispusitivu di spegnimentu d'arcu à vuoto.

Principiu di funziunamentu

Quandu u cuntattore AC energizeghja a bobina elettromagnetica, l'elettromagnetu attrae a bobina è a corrente di a bobina passa per u circuitu di carica per generà a coppia elettromagnetica. À u listessu tempu, postu chì u core di ferru hà un campu magneticu, a forza elettromagnetica generata face chì u core di ferru mobile si mova è aspirà a bobina di u cuntattore. Quandu a corrente di a bobina sparisce, u campu magneticu sparisce, a molla riporta u core mobile à a so pusizione originale, è u cuntattore disconnette immediatamente u circuitu.

Quandu a bobina di u cuntattore AC hè elettrificata, u so putenziale hè ligatu à a resistenza di carica. Una resistenza alta face chì a corrente passi menu è cunsuma menu energia elettrica. Quandu u cuntattore AC hè elettrificatu, a corrente generata da a bobina hè più grande, dunque si forma una certa quantità di calore in u cuntattu principale.

U calore generatu in u circuitu hè u seguente:

3、 Calore generatu da l'azione di u cuntattu principale

4、 Calore generatu da l'espansione di u gasu in a cupertura;

5, calore generatu da l'abrasione meccanica;

Parametri tecnichi

1. Tensione nominale: AC380V o AC380V, 60Hz.

3. Frequenza di travagliu: 20Hz ~ 40Hz.

4. A temperatura di funziunamentu più alta di a bobina: – 25 ℃ ~ + 55 ℃.

5 Capacità di estinzione di l'arcu: a pressione di l'arcu in a camera di estinzione di l'arcu deve esse capace di assicurà chì u tempu di una accensione sia più di 3 ms à 100 W, è generalmente aduttà un dispositivu di estinzione di l'arcu di 30 W.

6 A caduta di tensione di u cuntattore ùn deve micca superà u 2% o u 5% di a tensione nominale.

8 、 Tempu di avviamentu: menu o uguale à 0,1 S (per una corrente nominale superiore à 30 A, u tempu di avviamentu deve esse menu di 0,045 S); per una corrente inferiore à 20 A, u tempu di avviamentu deve esse menu di 0,25 S.

10. Temperatura minima di travagliu: à – 25 ℃, permette ore di travagliu corte di 0 ~ 40 min, ore di travagliu massime di 20 min.

Precauzioni

1. U livellu di tensione utilizatu per u cuntatture AC deve currisponde à a tensione nominale specificata da u pruduttu.

2. Prima di l'usu di u cuntatture AC, verificate s'ellu hè dannighjatu, s'è e parte sò cumplete, è s'è i terminali sò allentati o si staccanu.

3. In e zone induve a tensione di l'alimentazione fluttua assai, u cuntattore AC deve esse dotatu di dispositivi di compensazione currispondenti.

4. Quandu u cuntattore AC hè cablatu, u mudellu di u terminale deve esse verificatu attentamente, è e misure currispondenti devenu esse pigliate se a sequenza di fasi o i parametri sò trovati incoerenti.

5. Quandu si provanu novi prudutti, u cuntattore AC deve verificà attentamente se a tensione di funziunamentu nominale, a corrente di funziunamentu nominale è u valore di impostazione di prutezzione rispondenu à i requisiti.

6. Scintille, arcu è altre forti interferenze elettromagnetiche ponu accade quandu u cuntattu principale di u cuntatture AC hè rottu. Dunque, devenu esse verificati regularmente in casu di situazioni periculose.


Data di publicazione: 22 di ferraghju 2023