• nybjtp

Contactor C&J AC, per a vostra scorta di salvezza.

Struttura di u produttu

1, uContactor ACadopta un mecanismu elettromagneticu per guidà u circuitu principale, è a separazione è a cumminazione di i punti di cuntattu principali sò cuntrullati da l'elettromagnete è u sistema di cuntattu principale.

2、 U puntu di cuntattu principale di anContactor AChè utilizatu per cunnette è disconnecting l'alimentazione AC, è pò ancu esse usatu cum'è circuitu di cunversione.

3、 U sistema di cuntattu diContactor AChè generalmente cumpostu di dui cuntatti principali è dui contatti ausiliarii chì sò fissi nantu à u supportu.

4、 A bobina di contactor AC hè stallata nantu à u core di ferru, è ci sò fogli insulating è avvolgimenti intornu à a bobina.L'avvolgimenti sò generalmente 300 ~ 350 m di lunghezza.

5、 U sistema di cuntattu diContactor AChè cumpostu di dispusitivi arc extinguishing, chì pò esse generalmente divisu in dui tippi: tippu isolamentu è tippu non-isolation.U tipu d'isolamentu include l'arcu d'isolamentu di l'aria è a camera di estinzione di l'arcu dielettricu di metallu, mentre chì u tippu non-isolamentu include u gasu di l'arcu di carbonu chì conserva u gasu di l'arcu di l'arcu di u vacuum.

Principiu di funziunamentu

Quandu u contactor AC energizes a bobina elettromagnetica, l'elettromagnete attrae a bobina è u currente di a bobina passa per u circuitu di carica per generà u torque elettromagneticu.À u listessu tempu, perchè u nucleu di ferru hà un campu magneticu, a forza elettromagnetica generata face chì u nucleu di ferru mobile si move è sughje a bobina di u contactor.Quandu u currente di bobina sparisce, u campu magneticu sparisce, a primavera torna u core in muvimentu in a so pusizioni uriginale, è u contactor disconnects immediatamente u circuitu.

Quandu a bobina di u contactor AC hè elettrificata, u so putenziale hè in relazione cù a resistenza di carica.L'alta resistenza face chì u currente passa per menu è cunsuma menu energia elettrica.Quandu u contactor AC quandu u currenti generatu da a bobina più grande, cusì in u cuntattu principale per furmà una certa quantità di calore.

U calore generatu in u circuitu hè cusì:

3、 Calore generatu da l'azzione di u cuntattu principale

4、 Calore generatu da l'espansione di u gasu in a tappa;

5 、 calore generatu da l'abrasione meccanica;

Parametri tecnichi

1 、 Tensione nominale: AC380V o AC380V, 60Hz.

3、 Frequenza di travagliu: 20Hz ~ 40Hz.

4、 A più alta temperatura di travagliu di a bobina: - 25 ℃ ~ + 55 ℃.

5、 Capacità di estinzione di l'arcu: a pressione di l'arcu in a camera di estinzione di l'arcu hà da esse capace di assicurà chì u tempu di una ignizione hè più di 3ms à 100W, è generalmente aduttà un dispositivu di estinzione d'arcu 30W.

6、 A caduta di tensione di u contactor ùn deve micca più di 2% o 5% di a tensione nominale.

8、 Tempu di startup: menu o uguale à 0.1S (per u currente nominale di più di 30A, u tempu di startup serà menu di 0.045S);per corrente di menu di 20A, u tempu di startup deve esse menu di 0.25S.

10、 Temperatura minima di travagliu: à - 25 ℃, permette brevi ore di travagliu di 0 ~ 40 min, ore di travagliu massimu di 20 min.

Attenzione

1. U liveddu di tensione usata per u contactor AC deve scuntrà u voltage nominali specificatu da u pruduttu.

2. Davanti à l 'usu di u contactor AC, verificate s'ellu u so aspettu hè guastatu, s'ellu i parti sò cumpleta, è s'ellu i tirminali sò sciolti o vene fora.

3. In i lochi induve a tensione di alimentazione fluttuate assai, u contactor AC deve esse furnitu cù i dispusitivi cumpensu currispundenti.

4. Quandu u contactor AC hè wired, u mudellu di u terminal deve esse cuntrollatu currettamente, è misure currispundenti deve esse pigliatu s'è a sequenza fasi o paràmetri sò trovu à esse inconsistenti.

5. Quandu teste novi prudutti, u contactor AC deve cuntrollà attentamente s'ellu a tensione di u travagliu nominali, u currente di travagliu nominale è u valore di u paràmetru di prutezzione risponde à i requisiti.

6. Spark, arc è altre interferenza elettromagnetica forti pò accade quandu u cuntattu principale di u contactor AC hè ruttu.Per quessa, deve esse verificatu regularmente in casu di situazione periculosa.


Tempu di Postu: Feb-22-2023