• nybjtp

Movimentu di energia elettrica, energia infinita.

Definizione

Centrale elettrica portatile all'aperto(cunnisciutu ancu com'èpiccula centrale elettrica esterna) si riferisce à un tipu di alimentazione DC portable chì hè fatta aghjustendu moduli cum'è inverter AC, illuminazione, video è broadcasting nantu à a basa di moduli di batterie è inverter per risponde à a dumanda di energia per l'attività outdoor.

Centrale elettrica portatile esterna, di solitu include u modulu di cunversione AC, inverter AC, caricatore di vittura, pannelli solari è cusì.L'alimentazione mobile hè cumpostu di dui parti: u modulu di bateria è l'inverter.A bateria di nichel-cadmiu o a bateria di piombo-acidu hè di solitu utilizata in u modulu di bateria, mentre chì l'inverter principale hè u putere di a cità è l'energia solare.

Meritu

1、 Puderà guarantisce u cunsumu di energia in a vita di ogni ghjornu, cumprese l'illuminazione, a rete, l'urdinatore, u telefuninu, etc.;

2、 In casu di fallimentu di energia à l'esterno, l'usu di l'equipaggiu di illuminazione pò esse furnitu;

3 、 furnisce l'illuminazione è l'alimentazione per a fotografia esterna, campeghju è altre attività;

4 、 Quandu travaglia fora, pò furnisce l'alimentazione per l'urdinatori notebook è altre equipaghji, è furnisce una garanzia di energia per l'operazione esterna;

6、 Pò esse usatu cum'è alimentazione d'emergenza per assicurà l'usu normale di l'electricità in casu di mancanza di energia in casa;

7、 U veiculu elettricu pò esse carricu o l'iniziu d'emergenza di u veiculu pò esse realizatu.

8、 L'apparechju elettricu pò esse carricu in u campu o in un altru ambiente;

9 、 risponde à a dumanda di energia temporale per l'attività all'aperto, per esempiu, quandu un telefuninu mobile deve esse caricatu per una ora o più dopu chì hè cumplettamente carica, è a camera hà bisognu di una certa quantità di putenza, deve esse caricata;

Funzione

V, parechji vantaghji diPiccole centrali elettriche all'aperto

1 、 Elettricità autogenerante: usa pannelli solari cum'è fonte di energia, assorbe i raghji di u sole usendu pannelli solari, è li cunvertisce in elettricità per esse almacenata in batterie di litiu, fornendu cusì l'electricità à i frigorifici di bordu, i telefoni cellulari è altri. equipamentu.

2 、 Ultra-Silenziu: l'alimentazione mobile funziona cun un sonu minimu, chì ùn disturberà micca l'altri è à u stessu tempu evita a contaminazione ambientale.

3、 Caricatore à bordu: L'alimentazione mobile pò furnisce u currente direttu per u caricatore à bordu, è utilizate u caricatore à bordu per carricà l'alimentazione mobile.

4 、 Alta sicurezza: l'alimentazione mobile adopta BMS (sistema di gestione di a batteria) per prutege e batterie, chì ùn solu ùn face chì l'alimentazione mobile hà una più sicura, ma ancu pò allargà a vita di serviziu di l'alimentazione mobile.

5 、 Ampiu scopu di applicazione: tutte l'operazioni di campu ponu utilizà l'electricità per viaghji esterni, illuminazione, uffiziu è elettricità.

centrale elettrica portatile 13

 

centrale elettrica portatile 12

 


Tempu di Postu: Feb-27-2023