• nybjtp

Usu sicuru di l'electricità, da u principiu di a distribuzione shunt.

Funzione è Applicazione diScatola di distribuzione

1. Scatola di distribuzione di energiahè un dispositivu per a gestione, u monitoraghju è u cuntrollu di e linee di distribuzione di energia in fabbriche, mine, cantieri, edifici è altri lochi, è hà duie funzioni di prutezzione è surviglianza.

2. In edifici industriali è civili,scatuli di distribuzionesò usati per a stallazione di diversi equipaghji di distribuzione (illuminazione, cables d'energia, cables di cumunicazione è messa a terra, etc.).

3. In l'imprese petrolchimiche,scatuli di distribuzionesò aduprati per l'iniziu, l'arrestu è u funziunamentu di l'equipaggiu di putenza, u cambiamentu di i sistemi di cuntrollu è l'alimentazione normale, a prutezzione di l'equipaggiu di energia è l'illuminazione d'accidenti.

4. In i casi è e residenze, i boxes di distribuzione sò usati per a stallazione è a cumissioni di a distribuzione di energia (illuminazione è alimentazione) è parechji equipaghji elettrici (acondicionatori, climatizzatori, etc.).

5. In l'industria di a fabricazione di l'equipaggiu meccanicu, l'equipaggiu ausiliari (varie scatuli di cuntrollu elettricu) utilizatu per installà apparecchi elettrici in scatuli di distribuzione.

Struttura di scatula di distribuzione

(1) Corpu di casu: usatu per installà fili di cunnessione, cumpunenti elettrici è strumenti.

(2) Bus: Un cumpunente chì converte l'energia elettrica in tensione è agisce cum'è un bus fissu.

(3) Circuit breaker: Hè l'apparechju di cuntrollu è di prutezzione in u sistema di distribuzione di bassa tensione.A so funzione principale hè di taglià o chjude u currente normale in u circuitu, è hè una parte essenziale di u sistema di distribuzione.

(4) Fuse: principarmenti utilizatu in sistema AC trifase, hè l'usu di u travagliu di filu di fusible, u ghjocu di sovraccarichi è a prutezzione di cortu-circuit.

(5) Interruttore di carica: cunnisciutu ancu com'è protettore di fuga, u so rolu hè di disconnect automaticamente u circuitu in casu di fallimentu di a linea, ghjucà un rolu protettivu.

(6) Interruttore di circuitu di fuga: Quandu a carica si verifica un difettu di cortu circuitu, l'interruttore di circuitu di fuga pò automaticamente taglià u cortu circuitu prima chì u currente di u cortu circuitu passa, per evità accidenti più gravi.

Installazione di scatula di distribuzione

1 、 A scatula di distribuzione deve avè dui buchi di funziunamentu direzzione per un funziunamentu faciule, mantenimentu è rimpiazzamentu di pezzi.

2、 A scatula di distribuzione deve esse verificata prima di l'installazione per assicurà chì hè in bona cundizione di travagliu.

3、 Quandu si stallanu una scatula di distribuzione elettrica, l'ambiente di installazione deve esse verificatu per assicurà chì ùn ci hè micca ostaculu o gas dannosu.

4、 Prima di l'installazione, u corpu di a scatula di distribuzione deve esse disignata secondu a dimensione esterna di a scatula di distribuzione, è i diversi cumpunenti elettrici di a scatula di distribuzione sò disposti in modu classificatu.

5、 A scatula di distribuzione deve esse stallata secondu u circuitu di distribuzione è u circuitu di cuntrollu, è dopu esse fissatu è assemblatu.Durante u prucessu di fissazione, a porta di a scatula deve esse chjusa strettamente.

6、 U corpu di a scatula deve esse in cuntattu strettu cù i cumpunenti elettrici.

7、 U quadru di metallu in a scatula di distribuzione deve esse bè in terra è ùn deve esse danatu;è i bulloni per cunnette i fili di terra sò stretti.

8 、 I scatuli di distribuzione sò impermeabili.

Utilizà è mantenimentu di a scatula di distribuzione

1. L'armadiu di distribuzione hè un tipu di scatula di distribuzione per a prutezzione di e linee è l'equipaggiu.

In generale, da l'armadiu di distribuzione, a linea elettrica, l'interruttore di prutezzione di fuga è u dispusitivu di messa à terra.

2. Role di scatuli di distribuzione

(1) Esse rispunsevuli di a distribuzione è u cuntrollu di u currente, a prutezzione è a distribuzione di vari equipaghji elettrici.

(2) Fornisce l'alimentazione elettrica per diverse apparecchiature è distribuisce energia elettrica.

(3) per inspeccionà, mantene è inspeccionà l'insulazione di e linee difettu, è rimpiazzà i cumpunenti difetti in tempu per impediscenu l'occurrence di accidenti elettrici.

3. Classificazione di l'armarii di distribuzione

(1) Classificatu per modu di cuntrollu: armadiu di cuntrollu manuale, armadiu di cuntrollu remotu è armadiu di cuntrollu di l'infurmazioni remoti;classificatu da cumpunenti elettrici in l'armadiu: pannellu di distribuzione di l'energia, cuntrollu maestru è dispositivu d'alimentazione ausiliaria;classificatu per modu di stallazione: scatula di distribuzione fissa, scatula di distribuzione manuale è scatula di distribuzione cumminata fissa è manuale.

scatula di distribuzione


Tempu di Postu: Feb-24-2023